Idle Guy
Idle Guy is a life simulation game in which absolutely everything is available! Real life simulator! Adventures in a real life business simulator are waiting for you. Build a Rich Inc. campaign in the world of a life simulator! Simulator of an idle life in which absolutely everything is available!
Go from a poor man on the street to a real millionaire! Become a real office tycoon! Prove that you are worthy of a rich and idle life! Choose the rich, idle life of a billionaire! All in your hands! Build your own business. Build your business empire! Become the emperor of the business world! Become Mr. Billion a rich idle office tycoon! The game is a simulation of the rich life of a billionaire and an office magnate of a huge business empire!
Begin your career as an unemployed guy without home or money. Real, idle and rich life in our gaming real life simulator!
😎 - Begin your life as a poor guy without any money, job or home and improve it!
🏥 - Don’t forget to go to the hospital, treat your character and take him to resorts.
💯 - Become a head of the World Bank if you manage to go through all the challenges and not die of old age.
Idle Guy manages money like a game! Prove that you are worthy to become one! Idle tycoon billionaire, poor man, rich man, business emperor, money boss, cash master - choose who you will become in our game!
Create your own success story! Make a choice! Good or bad? poor man or rich man? Hit the bank or create a business empire? Make a choice! Do you like adventures? Do you like a real life simulator? Do you like being a capitalist magnat? Everything is available in our game! Join our business idle family!