iHeart: Radio, Music, Podcasts
Discover thousands of live and local AM and FM radio stations near you and from cities all over the world.
Our Radio App allows you to listen to top radio stations, news, sports, music, talk and comedy.
Enjoy thousands of hand curated playlists on the free iHeartRadio Playlist App. Organized by mood, activity, decade and genre to make it easy to find something that’s the perfect soundtrack for any moment.
'Your Weekly Mixtape' makes music sound discovery easy. A weekly playlist of songs we’ve curated based on the music you love and the music you’re listening to right now. Every Monday we refresh your mixtape with a new batch of music tracks we know and can vibe to throughout your week.
The Ultimate Station Made Just for You : ‘'My Favorites Radio' collects all of the songs you love in one free personalized station.