Illuvium
Step into a competitive, strategic battleground where mastering team composition, adapting to the environment, and anticipating your opponents is key to victory. Build a powerful team of Illuvials, harness their synergies, and prove your tactical dominance in this fast-paced, dynamic and modern auto-battler.