Immortals Fenyx Rising Season Pass
A New God: As Fenyx, overcome the trials of the gods of Olympus to join the Greek Pantheon and fulfill your destiny.
Myths of the Eastern Realms: Play a brand-new story inspired by Chinese mythology, where you'll encounter new gods and fight exotic monsters in a distant land as a new hero.
The Lost Gods: Experience a new brawler-style of combat in a top-down view! Meet a new hero embarking on an epic adventure to reunite the Greek gods.
Receive the bonus quest - When the Road Gets Rocky - and earn dedicated in-game rewards when you purchase the season pass today.