In Sound Mind
In Sound Mind is an imaginative first-person psychological horror with frenetic puzzles, unique boss fights, and original music by The Living Tombstone. Explore and fight through a series of unsettling memories as you journey within the inner workings of the one place you can’t seem to escape—your own mind.