Infinity Nikki
Infinity Nikki, developed by Infold Games, is the fifth installment in the Nikki series—a multi-platform open-world game built on the UE5 engine. It's an enchanting experience dedicated to creating and collecting beauty. Nikki, together with Momo, harnesses the power of Whim and ability outfits, facing every challenge with courage and discovering miracles along the way.
The final chapter of the Itzaland main story is now available, along with the new region, Heaven's Reach, open for exploration. Dreams of a golden celebration stir as echoes of the Titan civilization linger... Set out for the Golden City, follow the Mark of the Cycle, and witness the finale of Itzaland's fate!
Step into a vast, living world where every horizon hides a new mystery. Transform through Gigantification to move faster, leap higher, and unleash a thunderous Roar to take on the massive Behemoths. Use the Sticky Claw to glide across the skies and reach hidden spots. With every step, your sense of freedom, discovery, and adventure grows.
Nikki's new Archery ability turns combat into a skillful, interactive experience. Use bows to break shields, solve puzzles, and unlock hidden paths, blending exploration and strategy. Choose your Battle Companions for offense or defense roles, allowing you to tailor your own style and approach to every challenge.
Meet Nikkis from parallel worlds and embark on a beautiful adventure together. When the Starbell softly rings, friends will be reunited. Whether walking hand in hand or exploring freely on your own, your journey will be filled with joy every step of the way.
Build your dream home on an island of your own. Design every space your way, grow crops, gather stars, raise fish... This is more than an island; it's a living dream woven from Whim.
Mix and match colors and styles to capture the beauty of the world. Use Momo's Camera to customize your favorite filters, settings, and photo styles, preserving each precious moment in a single shot.
Thank you for being interested in Infinity Nikki. We look forward to meeting you in Miraland!