Instants
Welcome to "Instants," a captivating journey that blends puzzle-solving, crafting and heartfelt storytelling. Build up a collection of family photo albums piece by piece and learn their stories in a nostalgic narrative puzzle game.
Arrange the given family pictures chronologically within each album. The pictures serve as clues to their timeline, reflecting the natural evolution of a family story.
As you solve the puzzle, a heartwarming story will gradually emerge. Explore at your own pace and put together the tale of one family throughout the generations.
Add your artistic flair and decorate the albums with backgrounds, stickers, typography, and more. Unlock new customization options as you progress and make each album an art piece in its own right!
Need a helping hand? Meet your adorable furry companion who offers optional assistance when facing challenging puzzles.