Insurgency: Sandstorm - Accolade Set Bundle
To celebrate 4 years of Sandstorm, and the incredible support from the community, get moving with the Accolade Set Bundle.
Featuring premium gear and battle-worn weapon skin sets, the bundle is packed full of community-driven content.
This bundle gives access to all four Operation: Accolade DLC sets at a reduced price. The Accolade Set Bundle is included in the, Year 2 Pass and the Gold Edition of Insurgency: Sandstorm.