Insurgency: Sandstorm - Breakaway Set Bundle
Will you fight for order or carve your own path? Purchase the Breakaway Set Bundle to receive all four Operation: Breakaway themed premium gear items and weapon skins.
This bundle gives you access to all four Operation: Breakaway DLC sets at a reduced price. The Breakaway Set Bundle is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.