Insurgency: Sandstorm - Night Ops Set Bundle
Purchase the Night Ops Set Bundle to blend into the night with premium gear items and weapon skins.
This bundle gives you access to all four Operation: Nightfall DLC sets at a reduced price. The Night Ops Set Bundle is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.