Insurgency: Sandstorm - Praetorian Set Bundle
A warrior must learn and adapt to rise above all others. Purchase the Praetorian Set Bundle to receive Warlord-themed premium gear items and weapon skins.
This bundle gives you access to all four Operation: Warlord DLC sets at a reduced individual price.