Isonzo - Third Wave
Enhance your Isonzo experience by requisitioning a variety of cosmetic Unit Pack DLCs with the Wave sets!
The ‘Altitude Units’ pack contains clothing for the extreme cold of high altitude Alpine Warfare. There are fur lined coats, thick boots, unique jackets, and dedicated ski uniforms, along with headgear variants, mustaches, goggles, pipes, and new faces.
The ‘Shellshocked Units’ pack contains battleworn uniforms and items. It includes torn and patched up clothing, ersatz equipment, stripped down uniforms with only the essentials, and bloodied faces with hastily bandaged wounds.