Avanti Savoia Pack
NOTE: The 'Avanti Savoia Units' pack was originally pre-order bonus content for Isonzo, but now it’s back - with upgrades! Early adopters of the game Isonzo that got the Avanti Savoia Units Pack DLC at release will get the extra items automatically for free. Read on to see what you’ll find inside!
The ‘Avanti Savoia Units’ pack introduces twelve iconic uniforms to Isonzo, from high ranking staff officers to heavily equipped assault troops and engineers dressed for tunneling. The headgear in this pack highlights rare and intriguing items like painted camouflage helmets and helmet armor. There are also impressive mustaches, facial hair and a face for each faction.