Jack Move
Jack Move is a JRPG that features a blend of gritty cyberpunk storytelling, turn-based battles, and modern pixel art. Take on the role of Noa, a vigilante hacker who is thrust into a world of murder, kidnapping, and dark research after her father goes missing.
Take on the role of Noa: A young vigilante hacker from Bright Town. As the overreaching mega-corporation, Monomind, kidnaps her estranged father, Noa has no choice but to get him back, before it's too late. Help her find her dad, as she finds herself on the way.
Noa won't be alone on her journey. She'll be helped out by her best friend and tactical planner, Ryder, as well as her Martini drinking uncle and ex-corporate spy, Guin Blakely.
Jack Move features beautifully animated, exciting, and tactical turn-based battles.
Customize the software of your Cyber Deck to switch roles mid-battle, balancing offense, defense, and buffs. Choosing which software you load during battle is the key to victory! Hardware upgrades can help boost your stats, increase the amount of software you can install or give Noa extra abilities.