The Jackbox Party Pack
For 1-100 players! Your phones or tablets are your controllers! The team behind YOU DON’T KNOW JACK presents FIVE guffaw-inducing party games in one pack!
1) The comedy trivia sensation YOU DON’T NOW JACK 2015 (1-4 players) with hundreds of all-new questions.
3) The bizarre drawing game Drawful (3-8 players) -you draw right there on your phone or tablet (very little/no real skill required).
4) The racy-as-you-want-to-be fill-in-the-blank word game Word Spud (2-8 players).