Jackbox Party Pack 6
The popular trivia deathmatch Trivia Murder Party 2 (1-8 players). Try to survive the bizarre new minigames.
The weird word circus Dictionarium (3-8 players). May the funniest definition win.
The hidden identity game Push The Button (4-10 players). Can you discover the aliens in time?
The comedy contest Joke Boat (3-8 players). Craft one-liners for a cruise ship talent show.
The offbeat personality test Role Models (3-6 players). Find out who you really are. (Or at least what your friends think of you.)