Jetboard Joust
Fast & fluid arcade-style shooter with roguelike elements! Take flight on a rocket-powered jetboard, blast aliens with a ridiculous arsenal. Face off against massive, multi-stage bosses. Jetboard Joust resurrects the arcade spirit for the 21st century!
An intense, arcade-style, 'bullet hell' SHMUP/STG in which you must master a vast array of ridiculous weaponry in order to defeat a race of evil aliens who are intent on abducting innocent civilians and turning them into mutants. Jetboard Joust blends the spirit and intensity of 1980s arcade coin-op SMHUPs with the replayability and tactical elements of hardcore modern roguelikes. Don't expect a story. Do expect frantic, fluid, fast-paced 60fps action, big guns, and explosions!