Journey to the Void
Fend off attacks from all directions in this roguelite strategy-deck builder. Battle foes in grid-based combat, collect unique cards to build powerful synergies, and make tough decisions during strange encounters as you restore the corrupted land.
In this hybrid roguelite strategy-deck builder, use your deck wisely, every choice and hand played could mean victory or defeat. Strategically stack attacks, unleash devastating abilities, and wield the power of the elements in your favour. Prepare to fend off attacks from all directions in a grid-based combat system, where your hero stands in the centre of the action.
With over 100 unique cards, weapons, and items to discover, no two runs are ever the same. Build powerful deck synergies, fine-tune your strategy before each battle, and take on wave after wave of enemies. The right choices could mean survival… or else lead to a devastating defeat!
Encounter merchants, buy or sell rare trinkets, and prepare your hero for battle. As you journey deeper into the void, you will come face to face with encounters - each one presenting a crucial choice which could alter your fate for this run and future runs. Will you play it safe, or embrace the unknown? Every decision has consequences… and only the bold will thrive.
At the start of every run, you’ll choose a brand-new hero, each hailing from different regions of the world. Each hero comes with distinct traits that can shape your fate, for better or worse. Gather XP points through combat and successful encounters to craft your ideal build by choosing how to level up your hero.
The world, divided into eight elemental regions, will permanently react to the multitude of choices you make. Choose your starting point wisely, with each region offering new heroes, powerful elemental cards and unique interactions to the region. Each time you play, experience completely unique runs within an overarching story, with over 100 enemies, 10 bosses, different starting decks and 25 arenas to discover.