Jurassic World Evolution 2: Cretaceous Predator Pack
Introduce four ferocious new predators to your parks with Jurassic World Evolution 2: Cretaceous Predator Pack. Manage and control these striking dinosaurs as they fight for dominance in your parks and search for their next meal. Unveil the true power of the Cretaceous period to your park guests.
Gigantoraptor, whose name means “Giant Thief”, is the largest known Oviraptorosaur from the Late Cretaceous era. Featuring an impressive coat of feathers and large elongated legs, the Gigantoraptor can maintain speed for an extended period of time as it chases down its prey.
Concavenator has a distinctive narrow hump, formed by two extremely large vertebrae, making its profile instantly recognisable. This agile theropod from the Early Cretaceous period is a fierce hunter that will make an exciting addition to your parks.
Utahraptor, one of the largest dromaeosaurs, is an intelligent and ruthless predator that is sure to impress your guests. With a stunning feather coat and large scythe-like claws, this predator, hailing from Utah, will stop any prey in its tracks.