The biggest DLC yet for Jurassic World Evolution 2 features an immersive new campaign inspired by the events from Jurassic World Dominion. Work alongside iconic characters like Claire Dearing (voiced by Bryce Dallas Howard), Dr. Alan Grant (voiced by Sam Neill), and Dr. Ellie Sattler (voiced by Laura Dern). Plus, encounter all-new prehistoric species, included highly requested feathered dinosaurs; dive into the new Chaos Theory scenario based on Jurassic World Dominion; explore exciting new gameplay mechanics, and more.
Immerse yourself in a thrilling new campaign expanding on Jurassic World Dominion. Construct the Biosyn Genetics Research Compound using a range of new film-inspired buildings. Send scientists to retrieve amber-encased DNA, synthesise and incubate stunning new species, and observe their diverse behaviours. Team up with iconic characters from across the franchise as the story unfolds.
Play through a gripping new ‘what if’ scenario inspired by the epic events of Jurassic World Dominion and build your very own facility to house dinosaurs in an all-new Sierra Nevada environment featuring majestic pine forests, snowy hills and sweeping plains. Use the new dinosaur-wrangling mechanic to corral herds quickly and ensure their safety with new security measures.
Dig deep into amber mines and unearth rare genomes to create feathered prehistoric species; develop your own sprawling research compound through multiple stages of construction; construct invisible fences to contain your dinosaurs, and move staff around your facility with the Biosyn Genetics Hyper Loop transport network.
Expand your park with four spectacular new prehistoric species. These include long-awaited feathered dinosaurs like the Therizinosaurus , and fierce carnivore the Pyroraptor. Alter existing fan favourites with six stunning new skins and two incredible new variants.