Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack
Breathe new life into your parks and discover a stunning array of Cretaceous animals with Jurassic World Evolution 2: Early Cretaceous Pack. Expand your park with four thrilling prehistoric species, including land dwelling dinosaurs, and marine and flying reptiles. These majestic species feel more alive than ever as they preside over territory and display brand-new behaviours when interacting with each other, fighting for dominance and reacting intelligently to the world around them.