Jurassic World Evolution 2: Prehistoric Marine Species Pack
Plunge into the ancient depths and discover four new marine species with Jurassic World Evolution 2: Prehistoric Marine Species Pack. Put your park management abilities to the test and house gentle giants, prehistoric reptiles, and powerful, armoured predators in your lagoons. These breathtaking new additions are sure to give your guests an unforgettable underwater experience.
Archelon, whose name means ‘Ruler Turtle’ is the largest turtle ever discovered. This marine reptile sported giant flippers, making it a fast swimmer, with a hooked beak adept at eating fish. Its impressive size and leathery carapace allowed it to float in the shallows of the Late Cretaceous Period.
Dunkleosteus, a powerful armoured fish, stalked the open waters of the Late Devonian period. Sporting a massive, sharpened jaw that could open and close with immense force, this voracious predator was one of the most intimidating fish of its time.
Shonisaurus had an enormous, rotund frame, making it a graceful giant of the Late Triassic period. Regardless of size, this large Ichthyosaur was a manoeuvrable hunter of the deep oceans. With only a long, skinny snout, the Shonisaurus would rely on its size to fend off would be predators.
Make your lagoons stand out with the all-new Lagoon Platform. Designed for the Archelon and Nothosaurus, this new platform will provide a resting spot above the water, giving your guests a fantastic view of the incredible new species and their natural behaviours.