JUST CAUSE 4
Just Cause 4 Reloaded delivers an expansive and explosive gameplay experience in an all-new package! Just Cause 4 Reloaded includes additional premium content as well as all previously released improvements and additions to the game.
Soar through the skies with your wingsuit - Skydive, Base Jump and Free Dive with no limits! Fight your enemies under extreme weather conditions, including towering tornadoes and tropical lightning storms!
Spearhead the rebellion and defeat the Black Hand, a hi-tech private military organisation. Face off against Gabriela Morales – your most fierce, capable, and unpredictable adversary yet.
Explore the remote South American country of Solis, home of conflict, secrets, and danger. Enjoy 100 square kilometres of exotic playground, from rainforest to desert, via snowy mountain peaks.
Customize your new grapple hook with evolved and new capabilities, allowing you to create your own personal stunts, destructive methods and overall play style. Experiment with a huge variety of new vehicles including military jets and high-speed sports cars.