Karos
A classic game of the MMORPG genre, explore an exciting, open world full of various activities! Azmara awaits!
Karos is a classic of the MMORPG genre, with an amazing fantasy world in which you will find the most extraordinary adventures. A variety of locations, a great number of dungeons and monsters will make you plunge headlong into this world!
PVP plays an important role in the world of Azmara. Heroes are not just given a chance to fight each other, especially for this they have grand battles for locations and PVP arena. Your hero will be absolutely unique with the help of character customization, a wide range of costumes and amazing mounts and pets.
A huge number of professions and classes, battles between factions and guilds, dungeon raids, an advanced crafting system — a gentleman's set of MMORPG mechanics, thanks to which you will always be interested in playing! At the same time, the game also has original finds — for example, the Fletta magic energy system! Regularly opening new servers will allow you to easily join the ranks of the heroes of Azmara!
Karos is an easy to learn, but hard to master game that will be interesting for both beginners and experienced MMORPG fans.