Kaze and the Wild Masks
In Kaze and the Wild Masks, you journey through the Crystal Islands in 90’s classics platformer style. Play as Kaze and save your friend Hogo from a curse that spread chaos around the islands. Face enraged living vegetables by invoking the powers of the Wild Masks. Pounce ferociously like a tiger, soar through the sky like an eagle, sprint fiercely like a lizard and rule the sea like a shark.