Kena: Bridge of Spirits Digital Deluxe Upgrade
With its elegantly simple combat and beautiful world, Kena: Bridge of Spirits harkens back to the days of the N64/GameCube-era Zeldas, Okami, and Star Fox Adventures, while also adding modern sensibilities and a distinct personal touch.