KeyWe
KeyWe is a cute, co-operative postal puzzler starring Jeff and Debra, two small kiwi birds working in a whimsical post office. They must jump, flap, peck and butt-slam their way across an interactive landscape of levers, bells and buttons to get those messages delivered on time!
With no hands to help them, they must jump, flap, peck and butt-slam their way across an interactive landscape of levers, bells and buttons to get those messages delivered on time.
Take on the role of a postal-working kiwi bird and partner up with a friend to type out telegrams, send urgent messages, ship packages and keep the mail flowing.
Control both kiwi birds on a single controller to venture out on a solo mail service adventure.
Navigate post office desks and shipping rooms to become a master of the mail service.
Encounter hazards caused by wintery weather, autumnal thunderstorms and more on the way to becoming postal pros.
Change the color of your kiwi’s feathers and unlock new accessories – because kiwi birds look cute in little hats!