A Woman's Lot
You play as Theresa accompanied by her loyal dog Tinker. You will experience ordinary life in Skalitz and later witness the fateful events of Sigismund's raid and its aftermath from a wholly different perspective.
Henry has to help Johanka, and old friend from Skalitz who survived the massacre and took refuge in Sasau Monastery, to overcome the terrifying nightmares that have recently plagued her.