Amorous Adventures DLC revolves around Hans Capon's attempts to woo the fairest maid he has ever set eyes upon, and his success will depend also up on his trusty wingman - Henry.
The heart of our much-loved young Sir Hans Capon is bursting with overwhelming longing for... his latest flame.
His success will not depend only on his own mastery of the art of love – it’s also up to his trusty wingman, you - Henry, to ensure that The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon come to a happy end!
Main objective is to link three quests, in which you will not only have to read love poems, arrange a nighttime tryst and keep an enraged butcher at bay, but also enter a dice tournament, dig up a corpse, investigate a murder and... perhaps commit a few!