Hunting Season has started… and you don’t want to miss it! Tracking down those who murdered your parents - or stalking game in the forest - you can now look the absolute part with the Gallant Huntsman's Kit.
Whether you’re sporting St. Hubert’s hunting cap, firing bolts at your quarry with Artemis' crossbow or looking dapper in Nimrod’s famous hunting coat, this full costume hunting garb is a ‘must have’ for the aspiring ranger.