KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX
KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX is an HD remastered collection of 6 unforgettable KINGDOM HEARTS experiences. KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX is the perfect opportunity to start wielding your Keyblade to save the Disney worlds from darkness.
It might sound crazy, but the story of Kingdom Hearts is compelling, epic, fun, and truly heartwarming.