Kingdom New Lands
Kingdom is a minimalistic micro strategy game with modern retro aesthetics and an ambient soundtrack. Players take control of a monarch struggling to build their kingdom from nothing by exploring the world, recruit loyal subjects and defend from the nightly Greed attacks.