Knockout City is transitioning to a Free-to-Play model, beginning June 1 with Season 6. For those who have purchased and played the game before then, when Season 6 launches, you’ll receive a special bundle we’re calling the *Loyalty Royalty Bonus for all of you as a thank you for supporting us from the beginning, with some exclusive legendary cosmetics, XP boosts, and 2,000 Holobux.