KORAL
In Koral the player will dive into the beautiful underwater world as a sea current. Solve puzzles to bring back to life coral reefs and spread the beauty of the oceans in 15 different sea ecosystems. Flow anywhere you want to find for ways to transport healing energy for other corals and heal entire reefs and watch in realtime how the seafloor becomes colorful and vibrant with life and diversity.
On it’s core, Koral is a love letter to the ocean. On it’s surface, Koral is a puzzle game featuring unique gameplay and puzzle mechanics thanks to the interactions with various Coral species.