Kosmokrats
Comrades! You have grown bored of Earth, and rightly so. Take your life into your own hands by joining the SPACE FORCE. As an elite drone pilot in the SPACE FORCE, you will learn to use your drone to assemble spaceships in orbit. You'll meet interesting people and have famous Hollywood actor Bill Nighy. See the wonders of the solar system, and possibly even survive. There is no fail state for Kosmokrats, but your mistakes will shape the story.
Become a citizen of the stars: In Kosmokrats you will earn medals to display in your awards cabinet, read the very accurate Official Party newspaper, entertain yourself between missions with your state-of-the-art Я-Box games console, adjust the game's difficulty level with the help of vodka, and more.
Kosmokrats offers a nice change of pace from other physics-based puzzler out there, with a dark comedic edge and some challenging puzzles that become more complex over time.