KURT ´99 - THE FOOTBALL MANAGER
The pioneers of soccer simulation games created one of their masterpieces with KURT.
Beginners and professionals alike will be amazed by the ease of use and realistic game scenes. Game depth and fun are guaranteed! Kurt puts the focus back on football.
KURT has intelligent user guidance that adapts to the manager. If you don't know what to do, KURT explains almost every detail on the screen.