Labyban
A tribute to the timeless Sokoban genre, Labyban modernizes the puzzle game experience with an accessible, intuitive, and stimulating approach. Across more than 140 levels, each puzzle pushes the gameplay mechanics even further.
Teleporters, slippery surfaces, conveyor belts... and many more surprises await!
The world of Labyban is made up of seven distinct biomes, each with a strong visual identity and unique gameplay mechanics. Some introduce new ways to play, while others combine and transform previous challenges, ensuring a smooth and varied progression.