Ancient Britain
With the Ancient Britain DLC, you will be able to explore quintessentially British ruins whilst peacefully mowing the lawns of these sites.
Here you will find quite a whimsical place, with two stone circles - their historical significance continues to be debated, but one thing is for certain, they could use a tidy up! Using the tools at your disposal and the new string trimmers, it is your task to go around these ancient ruins and carefully tidy it up.
A fascinating site that is home to a Bronze-Age field painting. Set on a steep slope with an intricate cut pattern around the painting, this may be your toughest task yet. Be sure to go slow as any damage caused to this historic site will come with a heavy fine.