LEAP Mod Editor
LEAP is a fast-paced, multiplayer first-person shooter featuring epic battles with up to 60 players, each armed to the teeth. Use the mod editor to create maps, modify the game's balance or create new game's entirely within LEAP's ecosystem.
Use the LEAP Editor to create new maps, balance matches to your choosing, create new weapons or create entirely new games and game modes within the LEAP ecosystem.