Legend of Keepers: Return of the Goddess
This DLC includes: Goddess master 5 missions 3 Sarcophagi to choose from when getting a Promotion 10 Mummies monsters 3 traps - 1 rare trap playable with all masters 5 artifacts Free content for everyone: 2 new monsters & 2 new traps + Pyramids environment!