Premium Drive Pass for Season 2 unlocks the ability to earn a total of 103 Premium Rewards at your own pace, including 11 Vehicles, 10 Drivers, 27 Brick Packs, and more!
If you have been playing through the Free version of Season 2 and decide to upgrade to the Premium version of Drive Pass Season 2, you will instantly unlock all the Premium Rewards you have earned based on your current level!
LEGO 2K Drive Seasons don't have fixed expiry dates, so you can pick up and play each Season at your own pace!