Purchase the Premium Drive Pass for Season 3 to unlock the ability to earn a total of 99 Premium Rewards at your own pace, including 9 Vehicles, 10 Drivers, and more!
If you have been playing through the Free version of a Season and decide to upgrade to the Premium version of Drive Pass Season 3, you will instantly unlock all the Premium rewards you have earned based on your current level!