Purchase the Premium Drive Pass for Season 4 to unlock the ability to earn a total of 84 Premium Rewards at your own pace, including 9 Vehicles, 10 Drivers, and more!
LEGO 2K Drive Seasons are not time limited, so you can pick up and play each Season at your own pace!