Live In The Country
In this world, gods are born next to immortals and listen to their teachings. Later immortals created humans, hoping that God could take care of and teach them. As a mountain god, can you fulfill the instructions given before the immortal leaves?
In the world of 'Wild Dwelling in the Mountains', there are many gods, and you will play one of them as a' mountain god ', fulfilling the instructions of' Lian Pei Xian Shang '- to take care of and teach people. You can not only learn how to plant and grow various crops; You can also cook and make delicious dishes; Not only can resources be collected and exchanged for needs; It can also manufacture furniture and decorate the environment.
In this world, you will enjoy extremely comfortable time in a quiet and peaceful environment, without oppression, anxiety, or tension.
Many varieties of crops can be planted according to the different seasons, as well as drugs for treating diseases and injuries, as well as special purpose textile crops and ornamental plants.
Cutting down wood, harvesting weeds, excavating minerals, and opening up fields bring great satisfaction to the resources collected.
The collected resources can be used to manufacture different items, some of which have special functions such as storage. Or use the harvested results to make food.
There are many gods here - mountain gods, river gods, lake gods, and wind gods, although they are not very different, they are all very cute.