Lesson Learned
Where there are towers there must be waves of enemies! Travel through six different historical periods. On your way, you will encounter great warriors and leaders who have written themselves on the pages of history, of course in a slightly changed form. This world is full of strange and demonic creatures.
Collect resources such as wood and stone to build and upgrade defensive towers. In addition to the slingshot, they will be your main defense against opponents. Use your helpers in battle, assign them simple tasks and defend your base!
Embark on this amazing adventure in this crazy world either solo or with a bunch of your best friends in split-screen co-op mode.