Levelhead
EMPLOYEEEEEE! The Bureau of Shipping is the galaxy's premiere package delivery corporation. For hundreds of years, our customers have trusted us to deliver their goods, real good. And now you get to be part of that delivery magic. As a new Employee to the Levelhead Division, you are responsible for training your very own GR-18 delivery robot for every possible delivery scenario.
Create L.E.V.E.L.s, or ""Limited Exercises for eValuating employEe Limitations"", with the intuitive Level editor in the Workshop, then publish them for the whole world to experience. Build incredible contraptions and machines, craft adventurous expeditions that require brain and brawn to complete, or just create a relaxing music scene for other Levelheads to chill with.
Once you've completed your Level, share it with the rest of the world... and gain a following! The Levelhead Division comes equipped with powerful curation and Following systems, so you'll always be able to find the best new Levels created by your colleagues. And don't forget about the Training course! More than 90 hand-crafted Levels offer a wealth of challenges and surprises to jumpstart your creativity.
Get creative and make your own Levels with hundreds of items including enemies, hazards, paths, programmable switches, secrets, weather, music, and powers.
Take control of GR-18, a delivery robot in-training, as you run, jump, and blast your way across 90+ challenging, hand-designed campaign Levels. Along the way, you'll unlock new Avatars, speedrun against benchmark times, and become a star employee!
Publish your Level to the entire world and see your Play Time, Attempts, and Followers stack up. With robust search and curation, Levelhead makes collecting followers and playing endless user-generated content from around the world a breeze.
The Levels you create go out to the whole world, regardless of device! You can even back-up your unfinished levels to the cloud and transfer them between devices with ease, so you can build and play wherever you want.
Play with all three of your friends on the same couch for downright hilarious entertainment. If you want to really reach for those relationship goals, hop into the Level editor with friends and build Levels together.