Liberated
Uncover a noir cyberpunk near-future where modern technology empowers government control and civil liberties are in decline. Enter the story of a rising revolution and seek the truth from both sides of the conflict.
In this near-future dystopia, the eerily familiar always-online society gives way to complete government control—all in the name of safety. But in the midst of it all, an insurgent group known as “Liberated” rises.
Intense adventure brimming with gunfights, stealth, puzzles and platforming action.
Social networks, facial recognition, fake news, citizen credit systems. A familiar world in which technology empowers control over the people.
A story of authoritarianism—how it is born in a democracy and consumes it. Liberated men and women rise against the new world order, but at what cost?
A dramatic story told through unique points of view. Play as individuals locked in a clash of ideals. This is not a simple tale of good versus evil, you must witness what transpires from many points of view to parse the truth.