Liberta: Rise of Freedom
Liberta: Rise of Freedom is an action RPG game that incorporates mechanics from the rogue-lite genre. The game is played in first-person view and offers approximately 3 hours of gameplay. Each time you play, the game's artificial intelligence-supported NPC characters offer a unique progression experience.
With challenging gameplay, a rich and immersive story, and intense battles against powerful enemies, "Liberta:Rise of Freedom" is a must-play for fans of fantasy, roguelike, and indie games alike. Will you rise to the challenge and free Bleakmoore from the Alliance's hold?