Life by You
Designed to be one of the most moddable and open life-simulation games, we look forward to the humans, stories, and creations that you’ll make with Life by You.
Open up a new world of creative possibilities in Life by You. Be in total control of the humans that you create, the towns that you build, the stories that you tell. And oh yes - mods! As an Early Access game, we look forward to working directly with you, our players, to determine the ideas and content that will drive the priorities in our game development and bring Life by You to full-launch.