What Apps and in-app purchases are included in this product?
Life Makeover provides in-game virtual currency in the form of coupons. Life Makeover also provides in-app purchases such as Membership and Fashion Code that contain coupons and fashions.
300 Coupon: Get extra 300 Diamonds on first purchase. Get extra 3 Diamonds for non-first-time purchase.
Life Makeover’s in-app purchases use the product’s own platform. After the payment is completed, the receipt will be sent to your email.